CRM

  

Sistemele CRM au rolul de a profila sau de a automatiza procese diferite in interiorul organizatiei legate de tranzactiile clientilor. Clientii formeaza baza oricarei afaceri si pastrarea lor necesita automatizare, organizare si sincronizarea serviciilor cu clientii, vanzari, marketing si suport tehnic.

Sistemul CRM (Customer Relationship Management) Dakai este o solutie buna in afaceri pentru automatizarea clientilor pentru a manevra o cale bine structurara, creeand o solutie specifica nevoilor organizationale. El contine multe module care ajuta organizatia sa capteze piata si sa mentina clientii multumiti. Mentenanta clientilor este importanta, ei aducand profit crescut, recomandand servicile altor clienti interesati,

   Piste Automate

Pistele automate ofera o cale de a automatiza pistele campaniilor de marketing. Generarea pistelor sunt complet automate si asta ofera dinamica. Strategia de marketing poate fi in confirmitate cu nevoile organizatiei, 

   Cicluri De Vanzari Particularizate

Organizatiile pot personaliza cu usurinta ciclurile vanzarilor pentru profit maxim. Abordarea vanzarilor depinde de mai multi factori si afacerea trebuie sa evolueze continuu in propria abordare. Cu ciclurile de vanzari particularizate, organizatia poate imbunatatii performanta si relatiile cu clientii.

   Vizualizari Kanban Pentru Retele De Vanzari

Cu vizualizarea Kanban, afacerea poate urmari in ansamblu si sa tina la curent toate schimbarile incluzand oportunitatile, veniturile, actiunile si multe altele.Folosind vizualizarea Kanban, sansele de succes in piata competitiva cresc.

   Integrare Retea De Socializare

Reteaua de socializare este unul dintre cei mai importanti factori in cresterea companiei. Cu retelele de socializare, o organizatie sau companie poate gasi noi clienti, sa anunte produse exclusive si sa atraga potentiali investitori. Cu integrarea retelei de socializare, sistemul CSM adauga automat toate datele necesare astfel afacerea se poate concentra pe partile importante decat sa colecteze informatiile clientilor.

   Gestiunea Clientului Integrata

Sistemul CRM ofera administrarea clientilor, oferind stocarea informatiilor vitale despre clienti, obiceiurile de cumparaturi, date demografice, etc. 

   Relatii Comerciale cu punctaje

Ca angajatii sa dea rezultate in activitati, ei sunt rasplatiti cu diferite punctaje. Aceasta aduce o competitie intre membrii si creaza un mediu in care toata lumea este in avantaj.

   Email Integrat

Integrarea emailului dumneavoastra in sistemul CRM Dakai este automata.

   Segmentarea Datelor

Datele sunt informatie, doar daca sunt segmentate cum se cuvine. Cu sistemul CRM Dakai, utilizatorii pot segmenta datele in diferite grupuri.

   Agenda Colaborativa

Echipele folosesc o agenda comuna iar calendarul integrat poate usura dezinformarea fluxurilor de lucru. Managerii pot seta agende colaborative pentru echipe, creand sinergie si stabilind termene limita in proiecte.

   Rapoarte Si Panouri De Control

Sistemul CRM Dakai ofera un panou de control elegant si raporturi unice pentru managerii unei afaceri. Panoul de control ofera raporturile clientilor in timp real pentru decizii eficiente in termen scurt.