Achizitii

 

Intr-o afacere nu este importanta doar vanzarea de articole sau serviciile catre diferiti clienti. Aceasta include, de asemenea, bunuri de achizitie, servicii si alte forme de articole. Atunci cand se realizeaza o achizitie pe o scara larga este necesara o abordare complexa bazata pe colaborare, în cel mai scurt timp. Pentru asta, solutia ERP Dakai ofera solutii de achizitie pentru afaceri. Cu solutia de achizitie, afacerile pot urmari cu usurința achizitiile lor, clientii, bunuri si alte informatii importante, fara a pierde din vedere achizitile.

Cu ajutorul solutiei de achizitie Dakai, companiile pot urmari cu usurinta performanta clientului la livrarea elementelor si, de asemenea, poate crea cerere de cotatie mai multor clienti si de a spori procesul global de achizitie a afacerii.

Chestiunea principala pentru majoritatea afacerilor la scara mica este daca acestea necesita o gestionare de achizitie sau nu. Raspunsul este, evident, da. Potrivit expertilor, managementul de achizitie este unul dintre cele mai importante procese ale companiei si necesita atentie din partea managerilor.

Cu administrarea de achizitie Dakai, organizatiile pot duce departamentul lor de achizitie la nivelul urmator, aducand mai multa productivitate si venituri.

   Urmarire Aprovizionare

Cu administrarea de achizitie Dakai, urmarirea furnizorilor nu a fost niciodata atat de usoara. Sistemul pastreaza informatii actualizate la zi cu privire la furnizori si alte contacte. Acest lucru permite organizatiei sa nu piarda timpul crucial în capturarea informatiilor de baza. Tracker-ul pastreaza si alte informatii, de exemplu, bunurile cumparate, due date si alte informatii vitale.

   Comenzi De Achizitie

Achizitia intr-o comopanie care produce bunuri este la fel de importanta ca si vanzarea. Fara achizitia in timp a materialelor prime, linia de productie este intarziata si implicit procesul de productie nu mai este eficient.
Sistemul nostru va propune achizitii "Just in Time". Aplicatia noastra colecteaza necesarul de achizitie si elaboreaza sesiuni de achizitie programate. De aici departamentul de achizitie doar trebuie sa trimita comenzile catre furnizori, si sa tine evidenta transporturilor.

   Cereri De Aprovizionare Automate

Afluxul si scurgerea de informatii sunt destul de evidente. Acest lucru poate duce la un stoc redus în cel mai scurt timp. Cu cererile de aprovizionare automate, organizatia poate reaproviziona stocurile  in mod automat potrivit regulilor de reaprovizionare.

   Liste Preturi De Achizitie

Pentru a face achizitii inteligente pentru organizatie, Managementul achizitionarii ofera monitorizarea listei depreturi a furnizorilor, care permite organizatiei obtinerea celui mai bun produs pentru cele mai mici preturi. Decizia poate fi luata de mai multi factori, inclusiv oferte de contract, calitatea produselor si promotiile asociate cumpararii.

   Urmarire Costuri De Transport

Urmarirea costurilor de transport este procesul de evaluare a costului corect al marfurilor, care include ambalarea lor, transportul maritim, precum si alte costuri. Acest lucru permite organizatiei costuri precise de transport pentru produse.

   Metode De Cost FIFO, LIFO, Avg.

Organizatia poate alege orice metoda de calculare a costurilor care sa reflecte filosofia afacerii. Acesta poate fi FIFO (First In First Out), LIFO (Last In First Out) sau metode de calculare a costurilor Avg. Alegerea corecta a metodei de costuri prevede lucrul în mod transparent

   Integrare Email

Email-ul este cea mai importanta parte a oricarei organizatii. Managementul de achizitie Dakai suporta integrarea de e-mail. Acest lucru permite organizatiei sa preia controlul complet al centurii furnizorului si reconstituirea oricarei informatii atunci cand este necesar. E-mail contine toate informatiile importante despre fiecare tranzactie, inclusiv cererile de cotatie.

   Supracontrol Si Aprovizionare

Cu fiecare informatie de achizitie, organizatiile pot aproba cu usurinta orice proces în conducta. Controlul proceselor asigura ca totul se executa fara probleme si fara procese întârziate din cauza întârzierilor de aprobare.

   Receptii Si Plati

Managementul de achizitie Dakai asigura ca fiecare tranzactie este receptionata si platile sunt efectuate catre clientii respectivi în intervalul de timp stabilit. Acest lucru asigura increderea clientilor si creeaza o relatie pe termen lung.

   Statistici Achizitie

Lucrand cu mai multi clienti necesita statistici pentru a afla mai mult despre ei. Cu statisticile de achizitie, companiile pot urmari cu usurinta performanta furnizorilor si să vina cu raportare interactive. Statisticile referitoare permit afacerilor obtinere de preturi competitive, obtine reduceri maxime pentru bunuri si revizuirea contractelor cu un scop regulat.